I AM The Watch

I AM, een nieuw en extravert horlogemerk voor vintage liefhebbers en sociaal media addicts. Kleur, design, retro-look en een scherpe prijs definiëren dit nieuwe fashion statement. De horlogekasten en banden zijn los verkrijgbaar waardoor er eindeloos valt te combineren. I AM is een Italiaans merk dat zich specifiek richt op jonge modebewuste doelgroepen als Generation Z en Millenials.  Voor degenen die zich niet verbergen, maar zichzelf tonen. Aan hen die delen op social media.  #IAMTHEWATCH

I AM is een verfrissend, leuk en zeer hedendaags concept dat een glimlach tovert op het gezicht van de retailer. De display trekt gelijk de aandacht. I AM is ontwikkelt voor een jonge, moeilijk bereikbare doelgroep die voor dit product naar de winkel komt. Mix & match is een essentieel onderdeel van het concept en brengt de doelgroep terug naar de winkel voor herhalingsaankopen. De kasten en banden zijn los verkrijgbaar. De instap voor de retailer is nog geen €900,-.

“Dit is een ontzettend leuk concept dat fantastisch in elkaar zit, zowel voor de consument als de retailer. Qua product en naam sluit dit naadloos aan bij de huidige modetrends en de behoefte van een jonge doelgroep. Kleur, retro en een uitgesproken stijl bepalen het modebeeld. En het is het perfecte product om op social media te delen, omdat het zo zichtbaar is.” Aldus Ashwin Blauw van Bold Labels

I AM is ontwikkeld door het gerenommeerde Diffusione Orlogi, een Italiaans bedrijf dat al 4 generaties succesvol is in de horloge- en sieraden branche.  Vanaf mei wordt I AM uitgeleverd. Net als in Italië zal de lancering in Nederland ondersteund worden door Influencers en Youtubers die een groot bereik hebben onder een jonge doelgroep.

I AM THE WATCH wordt in de Benelux gedistribueerd door Bold Labels. In Nederland kunnen de juweliers uiteraard terecht bij Orfac.

Meer informatie

www.iamthewatch.com

Gepubliceerd op: 16-04-2019

Reacties

Comments