Ice-Watch neemt Nederlandse brand ambassadors mee voor een City trip naar Praag

Begin december heeft het horlogemerk Ice-Watch haar vier online ambassadeurs meegenomen naar één van de meest historische steden van Europa; Praag!

Praag was geheel in kerstsfeer en daarmee het ultieme decor voor Ice-Watch om haar kerstcampagne ‘Time is precious’ te promoten. De vier Nederlandse ambassadeurs konden op deze manier kennis maken met de wereldwijde campagne en deze tegelijkertijd met hun vele volgers delen via social media.

‘We hebben ingezet op het ultieme kerstgevoel, dat volledig tot uiting komt in de social media uitingen van onze ambassadeurs’, aldus Samantha van der Leest, Community Manager van Ice-Watch.

‘Het doel van de trip was om voor de feestdagen zoveel mogelijk online zichtbaarheid voor Ice-Watch te genereren. En in het bijzonder voor de nieuwe ICE cosmos collectie. Dit hebben we gedaan door de focus te leggen op het creëren van de perfecte content, met in de hoofdrol onze vier ambassadors. Onze fotografe heeft zoveel mogelijk foto’s gemaakt en we hebben de volgers van Ice-Watch op Instagram live op de hoogte gehouden van ons avontuur met Instagram Stories.’  

 

Meer informatie

www.pdagroup.nl 

Gepubliceerd op: 20-12-2018

Reacties

Comments