Inhorgenta München 2019: 22% toename van exposanten ten opzichte van vorig jaar

De internationale handelsbeurs voor juwelen, horloges en edelstenen, Inhorgenta München, kan al enkele positieve cijfers melden: het aantal exposanten dat plaatsen reserveert voort 2019 (22 tot 25 februari) is 22% hoger vergeleken met naar vorig jaar. Naast de aanzienlijke groei in de timepieces-hal, is Inhorgenta München verheugd aan te kondigen dat de hal van edelstenen al volgeboekt is en 65 nieuwe internationale merken en ontwerpers zullen exposeren in de verschillende beurshallen.

Het order- en communicatieplatform voor de uurwerken-, juwelen- en edelsteenindustrie blijft een constante groei ervaren, met name in de sectoren sieraden en lifestyle. Er is een aanzienlijk sterke opmars in de timepieces-hal: naast de Citizen Group, waaronder de beroemde submerken Frédérique Constant, Alpina en Bulova, presenteren Bruno Söhnle van Glashütte en het Zwitserse horlogemerk Maurice Lacroix hun nieuwste uurwerken op de handelsbeurs in 2019.

Er is ook goed nieuws met betrekking tot de edelstenenhal C1 “Carat,” die al vol is. De organisatoren van de beurs kijken ook uit naar het verwelkomen van 65 nieuwe merken en exposanten in hallen B1 “Fine Jewelry” en B2 “Elegance & Lifestyle.”

Fine Jewelry

Een totaal van 20 nieuwe bedrijven wordt toegevoegd aan het portfolio van de exposanten in B1 “Fine Jewelry”. Annamaria Cammilli Firenze brengt juwelen in gouden tinten met diamanten en edelstenen naar Inhorgenta München 2019, Mousson Atelier uit Sint-Petersburg toont prachtige sieraden van edelstenen en Facet Barcelona onthult diamantcreaties en innovatieve concepten zoals flexibele ringen met een systeem met meerdere formaten. Oliver Dünkel, Managing Director van Facet Barcelona, ​​zegt: “We hebben de beurs dit jaar al getest met een kleine stand en waren erg blij met de nieuwe look en feel van Inhorgenta München, de ondersteuning door de organisatoren van de beurs en onze omzetcijfers. We hebben daarom besloten om ons hele assortiment in 2019 en de daaropvolgende jaren in München te presenteren.”

Elegance & Lifestyle

Sterke groei wordt ook ervaren in de sector “Elegance & Lifestyle”. Een totaal van 45 nieuwe exposanten zal ervoor zorgen dat er een zeer divers assortiment producten te zien is in hal B2. De sieraden- en uurwerkencollecties van het Italiaanse merk leBebé, bijvoorbeeld, zijn duidelijk gebouwd rond de familie-eenheid, voor moeders, vaders en baby’s. Bering biedt typisch Scandinavisch teruggewonnen ontwerp en de Amor Group, met zijn merken Joop! en s.Oliver, is zeer fashionable. Daniel Krämer, hoofd van Licensing bij de Amor Group, zegt: “Het is belangrijk voor ons om een ​​duidelijke boodschap te hebben voor het project op beurzen en om een ​​boeiend en meeslepend verhaal te vertellen dat onze klanten kunnen overbrengen aan hun klanten. Dat is momenteel het geval met onze nieuwe licentie voor Joop! sieraden en horloges. En Inhorgenta München biedt ons het perfecte kader om dit lucratieve concept aan gespecialiseerde detailhandelaars te presenteren.”

“We zijn erg blij met het vertrouwen dat onze exposanten in Inhorgenta München stellen. Volgend jaar zullen we opnieuw een breed en internationaal assortiment van producten kunnen presenteren aan onze bezoekers. Onze vakbeurs groeit gestaag en de feedback die we van exposanten hebben ontvangen, bewijst dat Inhorgenta München precies de juiste mix is ​​van een communicatieplatform in combinatie met glamoureuze evenementen waar de industrie naar op zoek is “, zegt Klaus Dittrich, Chairman en CEO van Messe München.

Meer informatie

www.inhorgenta.com

Gepubliceerd op: 08-10-2018

Reacties

Comments