Jennifer Lopez als blikvanger op de stand van IBB tijdens de Out of the Box

Op 4 en 5 maart vond in de Werkspoorkathedraal te Utrecht weer de Out of the Box plaats; de nieuwste vakbeurs voor de juwelier, fashion- en conceptstore! Net als de eerste en tweede editie vonden weer veel bezoekers hun weg naar deze verfrissende en jonge vakbeurs. Het is een inspirerend event, met veel bekende én onbekende merken. IBB Amsterdam presenteerde tijdens de Out of the Box onder andere het minimalisme van Rosefield, Jennifer Lopez voor Guess en de stoere horloges van GC.

Rosefield gaat voor minimalisme

Minimalisme is een trend die het tegenwoordig erg goed doet. Juist omdat dit bij zowel jongeren als ouderen goed in smaakt valt. Rosefield weet handig in te spelen op deze trend met de minimalistische horloges. Aangezien de borduursels erg goed lopen, zijn deze ook weer terug te vinden in de nieuwe collectie. Met de nieuwe collectie krijgt men de zomer in de bol door het  gebruik van zomerse tinten.

Jennifer Lopez is het nieuwe gezicht van Guess

Guess wist Jennifer Lopez te strikken als het nieuwe gezicht voor het merk. Zij zal ook verschijnen op de displays die overal gebruikt zullen worden als promotiemateriaal. De juweliers reageren er in ieder geval al enthousiast op. Ook omdat het merk niet meer zo ‘over the top’ is, als het ooit was. Dit wordt zeker gewaardeerd door het publiek.

Tevens presenteert Guess een nieuw horloge. Met de aanwezige kleuren rood en blauw, legt men meteen de link met het logo van Pepsi.

Stoere horloges van GC

Het nieuwe uurwerk van GC heeft een staalband. Dat maakt het horloge stoer! Omdat het niet te aanwezig is, is het toch subtiel waardoor het makkelijk te dragen is door zowel mannen als vrouwen.

Bekijk hieronder de foto’s van de stand van IBB Amsterdam op de Out of the Box.

Meer informatie

www.online.ibbamsterdam.com

Gepubliceerd op: 16-03-2018

Reacties

Comments