Van Leeuwen introduceert het sieradenmerk Ania Haie op de Nederlandse markt

Tijdens de Voorjaarsbeurs op 10, 11 en 12 maart introduceert Van Leeuwen, exclusief voor Nederland, het nieuwe, hippe en trendy merk: Ania Haie.  

Ania Haie, een London-based trendy sieradenmerk, ziet in de PDA Group de aangewezen partner om dit merk te distribueren. Ania Haie vertaalt de laatste modetrends naar sieraden en brengt zes keer per jaar nieuwe thema’s uit om het gehele jaar ‘on trend’ te zijn!

De hippe trendbewuste millennial is de doelgroep. Met Ania Haie wil Van Leeuwen deze jonge doelgroep een reden geven om de juwelier te bezoeken. De sieraden zijn allemaal 925 zilver gerhodineerd, gold plated of rosegold plated. De sieraden, de presentatie, de marketing, social media en verpakkingen zijn helemaal op elkaar afgestemd. De sieraden zijn scherp geprijsd met een zeer aantrekkelijke marge voor de dealer.

Voor Ania Haie zal een selectief distributiebeleid worden toegepast. In het voorjaar 2019 is er ruimte voor maximaal 100 dealers.

Meer informatie

www.pdagroup.nl

Gepubliceerd op: 07-02-2019

Reacties

Comments