Nieuwe productstrategie Melano jewelry

Op maandag 14 januari introduceerde Melano haar nieuwe wereld. Tijdens het eerste Inspirational Shopping Event in de Roermondse ECI Cultuurfabriek sprak CEO Tom Pepels over de visie van het merk en de nieuwe productstrategie. Het was een dag vol inspiratie, met sprekers zoals Cécile Cremer (trend & innovatie expert) en Diede Vendrig (marketingpsycholoog), diverse workshops met het Melano-team en Harry Bijl. Als kers op de taart werd de nieuwe collectie gepresenteerd in de hippe shop-in-shoplounge.

Productstrategie

Zoals Tom Pepels aangaf, gaat het assortiment van Melano in 2019 flink veranderen. Vanaf nu breidt Melano elk kwartaal haar assortiment uit met nieuwe producten. Deze worden via verschillende kanalen aangeboden:

Blijf up-to-date

Via haar communicatiekanalen worden juweliers op de hoogte gebracht van alle nieuwe designs en inkoopmomenten. Zorg dus dat je connected bent:

  • via de nieuwsbrief, aanmelden kan via marketing@melano-jewelry.com
  • kijk regelmatig op de dealerlogin voor de nieuwste producten
  • houd contact met je accountmanager over voorraden en dergelijke
  • meld je aan voor de Melano Jewelry & You Facebookgroep. Aanmelden kan via Facebook of door een mail te sturen naar marketing@melano-jewelry.com

Nieuwe collecties

Tot en met april lanceert Melano de volgende collecties:

  • Crinkle collectie
    – Besteldatum en uitleverdatum vanaf 14 januari
  • Trio collectie
    – Besteldatum en uitleverdatum vanaf 14 januari
  • Valentijn collectie
    – Besteldatum en uitleverdatum vanaf 14 januari
  • Galaxy collectie
    – Besteldatum vanaf 14 januari
    – Uitleverdatum vanaf 1 maart
  • U-ring collectie
    – Besteldatum vanaf 14 januari
    – Uitleverdatum vanaf 1 april
  • Moederdag
    -Besteldatum vanaf 10 maart

De Moederdagcollectie wordt samen met de zomercollectie aangeboden op de Retailbeurs in Utrecht op 10, 11 en 12 maart. De uitleverdatum hiervan is begin april.

Alle social media-campagnes van Melano zullen steeds aansluiten op de lanceer- en uitlevermomenten van de collecties. Zo profiteert iedereen iedere keer weer maximaal van het bereik van alle Melano-campagnes.

Meer informatie

www.melano-jewelry.com

Bekijk voor een sfeerimpressie van het Inspirational Shopping Event onderstaande foto’s. 

Foto’s: Melano jewelry

Gepubliceerd op: 20-01-2019

Reacties

Comments