Sportieve en leerzame eerste dealerdag van Bering

Op maandag 18 juni was het zover, de allereerste dealerdag van Bering vond plaats! Een selectie juweliers reisde naar Biddinghuizen om dit event mee te maken. Uiteraard was Jeweline er ook bij. Het was een dag waarin zaken werden gedaan, maar ook plezier beleefd werd.

Sportieve ochtend

De ochtend begon om 9 uur al sportief. Juweliers konden kiezen om mee te doen aan de golfcompetitie of kleiduiven- en kaliberschieten. Het was een ochtend waarin vooral werd gelachen en juweliers zich van hun beste kant lieten zien.

Marketinglessen voor juweliers

In de middag vond het officiële programma plaats, waarin de marketing van Bering nader werd uitgelegd. Ioanna Birou, de Digital Marketing Manager van Bering, was uitgenodigd om een workshop te geven. Ze vertelde dat Bering een nieuwe online marketing strategie wil toepassen, waarbij de retailer op de eerste plek komt. Ze leerde de juweliers waarom Facebook belangrijk is, hoe een bericht gepubliceerd wordt en hoe je deze adverteert. De juweliers gingen opgewekt aan de slag om te leren hoe succesvolle Facebookposts gemaakt moeten worden.

Daarna werden ook andere kneepjes van de marketing uitgelegd: e-mail- en printmarketing. Een technisch verhaal, maar de aanwezige juweliers reageerden er enthousiast op. Ondernemers hebben hier behoefte aan.

Uiteraard konden de aanwezige juweliers zich ook al vergapen aan de nieuwste collectie, die prachtig lag uitgestald.

Eerste dealerdag

Lars Skjønnemann, de eigenaar van Bering, vertelt dat het ook zijn allereerste dealerdag was. Nog nooit eerder is een Bering dealerdag georganiseerd. Dezelfde workshop als in Biddinghuizen wordt tegelijkertijd in diverse landen uitgerold.

Benjamin en Edgar op bezoek

Heb jij de dealerdag gemist? Geen probleem! Benjamin en Edgar zullen binnenkort bij jou langskomen om de nieuwe marketingstrategie van Bering persoonlijk uit te leggen. Dan leer jij ook hoe je zo goed mogelijk een bericht publiceert op Facebook, hoe deze geadverteerd moet worden en hoe je een nieuwsbrief verstuurt naar je klanten.

Meer informatie

www.beringtime.com

Gepubliceerd op: 22-06-2018

Reacties

Comments