Succesvolle 2e bijeenkomst: De Echte Juwelier weer een grote stap verder

Maandag 7 oktober 2019 vond het tweede informatie-event van De Echte Juwelier plaats in The Duke Club. Ook deze keer stond het motiveren van juweliers en leveranciers tot samenwerken centraal.

Tijdens het informatie-event werden juweliers en leverancier geïnformeerd over wat De Echte Juwelier als Retail Service Organisatie kan betekenen. Daarnaast werd ook uitgelegd welke expertises de Retail Service Organisatie te bieden heeft.

De bijeenkomst werd gestart met een presentatie van Michel Lieffering (Retail Innovator) over de (r)evolution van business modellen. Gevolgd door een presentatie van Fabienne van Leiden (creatief strateeg) van BZTRS Agency over de waarde van klanten. Fabienne gaf ook toelichting over hoe de beloofde marketingacties worden inrichten voor de ingeschreven Juweliers.

Vervolgens gaven de vijf initiatiefnemers van De Echte Juwelier samen met Michel Lieffering een presentatie over het belang van samenwerking. Hierin lichtte deze initiatiefnemers ieder hun persoonlijke motivatie toe om deel te nemen aan de initiatief.

De middag werd afgesloten met een statusupdate van de Retail Service Organisatie. De Echte Juwelier zit nu nog in fase 1: het mobiliseren van juweliers, leveranciers en partners d.m.v. intentieverklaringen, marketingacties en samenwerkingsverbanden. Zo zijn ze met o.a. Buddha to Buddha, SGS, D-sign Denemarken, Bering, Kasius en de firma Weisz in gesprek over hun bijdrage aan de RSO.

Mede dankzij dit event zit De Echte Juwelier nu op 38 ingeschreven juweliers. En met de verwachte partner ontwikkelingen komen ze binnen een maand zeer waarschijnlijk op meer dan 100 aangesloten juwelierszaken!

De dag werd gezellig afgesloten onder het genot van een drankje.

Meer informatie

https://www.deechtejuwelier.nl

Gepubliceerd op: 15-10-2019

Reacties

Comments