Succesvolle start Esprit

Na een succesvolle relaunch van de nieuwe Esprit Spring/Summer collectie in januari, heeft het merk niet stilgezeten. Met de #refresh campagne, verrassende nieuwe designs en opvallende Point of Sale materialen heeft het merk al veelbelovende resultaten weten te boeken.

Samenwerking met influencers

Diverse influencers hebben zich voor een langere periode verbonden aan Esprit, zo is de 21 jarige zangeres Davina Michelle de exclusieve Brand Ambassador geworden. Davina Michelle is doorgebroken met haar P!nk cover, met meer dan 7 miljoen views op Youtube, en is vaak te zien in programma’s als RTL Late Night en neemt deel aan het populaire programma “Beste Zangers”. Ook bekende Nederlandse bloggers zoals Odette Wesseling, Ophélie Evita, Jolielot en Sophie May hebben zich al verbonden aan het merk. Daarnaast worden er diverse campagnes ingezet via titels als LINDA.meiden en een groot aantal andere influencers waarmee een groot social media bereik wordt behaald.

Landelijke ondersteuning dealers

De Esprit dealers worden landelijk ondersteund door Out of Home campagnes waarvan de eerste in week 20 heeft plaats gevonden. De zorgvuldig gekozen locaties waren 24/7 zichtbaar en gepositioneerd rondom Esprit dealers. De visuals die worden ingezet zijn volledig gefocust op het product om de herkenbaarheid voor de consument te versterken. Met deze eerste Out-of-Home campagne heeft ESPRIT zo’n 1.800 000 consumenten weten te bereiken!

Opvallende Point of Sale

Naast de diverse campagnes en het sprekende social media materiaal is Esprit ook goed vertegenwoordigd in de winkels. Met de vernieuwende displays en luxe kleurrijke verpakkingen knalt ESPRIT er in de etalages echt uit! Met deze belangrijke marketingacties creëert ESPRIT, naast een ontzettend groot bereik, ook herkenbaarheid en veel zichtbaarheid voor deze volledig nieuwe collectie.

Meer informatie

www.pdagroup.nl

Gepubliceerd op: 14-06-2018

Reacties

Comments