Ti Sento – Milano ‘spices it up’

Een uitnodiging voor een geheim event van Ti Sento – Milano. Er is iets nieuws, Ti Sento gaat grote dingen bereiken in 2018. Maar wat? Dat werd pas in de ochtend van 8 januari bekend gemaakt. De top 300 juweliers van Nederland, grootste fans en een selectie aan pers mochten deze spannende onthulling bijwonen. Er werd één tipje van de sluier gelicht: onze handen zouden wel eens vies kunnen worden…

Ti Sento – Milano is sinds 2017 een zelfstandig merk, los van de regie van IBB. Daar liggen kansen en die zijn gegrepen. De marketing en communicatie van Ti Sento slaat een hele nieuwe weg in. Weg van het ‘traditionele’ beeld met een campagne waarin de perfecte vrouw is afgebeeld. Want de perfecte vrouw, die bestaat niet! Een echte vrouw kan tegen een grapje en is niet bang om vieze handen te krijgen. Want door het prachtige ontwerpproces van de sieraden van Ti Sento, worden de handen ook ‘lekker’ vies. Ti Sento is herboren en zorgt ervoor dat 2018 groots gaat worden.

Wat verandert er voor de retailer?

Deze verandering in merkidentiteit betekent ook een verandering voor de retailer. De verkoopstrategie verandert van push naar pull. Ti Sento belooft dermate te groeien, dat mensen uit zichzelf gaan vragen naar Ti Sento. Het nieuwe DNA van Ti Sento bevat onderscheidend vermogen. Iets wat, volgens de marketingafdeling van Ti Sento, nog ontbreekt in de branche.

Hoe wil men dat bereiken? Door zich te richten op de ‘fans’ van het merk, in plaats van de retailers. Door te luisteren naar de fans van het merk hoor je wat relevant is, en hoe je hen het beste tot dienst kunt zijn. Dit wil Ti Sento onder andere bereiken door een geheim sociaal netwerk op te richten, waar slechts een enkeling lid van mag worden.

Meer informatie

www.tisento-milano.com

Gepubliceerd op: 08-01-2018

Reacties

Comments